-
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 21:00 i w soboty od 10:00 do 15:00.
-
Klient może dokonać rejestracji telefonicznie, pod numerem telefonu 798 415 709 lub osobiście w Poradni – codziennie, w godzinach pracy Poradni. Terminy spotkań Klienta ze Specjalistami są ustalane według grafiku pracy Specjalistów.
-
Każdy rodzaj terapii jest wykonywany przez wykwalifikowanych Specjalistów. Czas usługi jest ustalany z Klientem.
-
Klient ma prawo do otrzymania pomocy zgodnie z najnowszą wiedzą i umiejętnościami Specjalistów.
-
Klient ma prawo do ochrony dóbr osobistych, zgodnie z etyką zawodu psychologa.
-
Korzystanie z usług Poradni jest dobrowolne i odpłatne.
-
W przypadku wizyt online, Klient lub jego reprezentant zobowiązany jest uiścić opłatę za usługę Poradni z góry, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem (zgodnie z cennikiem usług dostępnym na stronie internetowej lub w Poradni). W przypadku nieuiszczenia opłaty za usługę Poradnia może odmówić wykonania usługi.
-
Pierwsza wizyta Klienta jest potwierdzana przez Pracownika recepcji Poradni, na co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem spotkania.
-
Jeżeli Klient nie może stawić się na umówione spotkanie, jest zobowiązany do powiadomienia o tym Poradni, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Wówczas rezygnacja z usługi odbywa się bez żadnych konsekwencji dla Klienta, a uiszczona przez niego opłata podlega pełnemu zwrotowi.
-
W przypadku nieodwołania wizyty w ustalonym terminie, Klient jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za wizytę.
-
Wielokrotne nieuzasadnione odwoływanie wizyt może skutkować zablokowaniem możliwości rezerwacji wizyt w przyszłości.
-
W przypadku spóźnienia się Klienta na spotkanie ze Specjalistą, skraca się ono o czas spóźnienia Klienta, bez wpływu na cenę usługi.
-
Osoba korzystająca z usług Poradni, a będąca osobą niepełnoletnią lub ubezwłasnowolnioną ma obowiązek zgłoszenia się do Poradni na pierwszą wizytę z Rodzicem/Opiekunem prawnym.
-
Rodzic/Opiekun prawny ma obowiązek wyrazić pisemną zgodę na uczestnictwo osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej w wizytach Poradni.
-
Uprasza się Klientów o zachowanie ciszy podczas przebywania w Poradni. Hałas jest istotnym, negatywnym czynnikiem wpływającym na przebieg terapii.
-
W uzasadnionych przypadkach Poradnia może odmówić lub zaprzestać świadczenia usług. Decyzje o odmowie lub zaprzestaniu podejmuje terapeuta lub właścicielka Poradni.
-
Klient zobowiązany jest zachowywać się kulturalnie oraz utrzymywać w czystości i porządku pomieszczenia, z których korzysta. W przypadku wyrządzonych szkód, pokrywa ich koszty.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.