top of page

Regulamin

Regulamin dla Klientów

poradni Przystanek Relacje

  1. Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 21:00 i w soboty od 10:00 do 15:00.

  2. Klient może dokonać rejestracji telefonicznie, pod numerem telefonu 798 415 709 lub osobiście w Poradni – codziennie, w godzinach pracy Poradni. Terminy spotkań Klienta ze Specjalistami są ustalane według grafiku pracy Specjalistów.

  3. Każdy rodzaj terapii jest wykonywany przez wykwalifikowanych Specjalistów. Czas usługi jest ustalany z Klientem.

  4. Klient ma prawo do otrzymania pomocy zgodnie z najnowszą wiedzą i umiejętnościami Specjalistów.

  5. Klient ma prawo do ochrony dóbr osobistych, zgodnie z etyką zawodu psychologa.

  6. Korzystanie z usług Poradni jest dobrowolne i odpłatne.

  7. W przypadku wizyt online, Klient lub jego reprezentant zobowiązany jest uiścić opłatę za usługę Poradni z góry, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem (zgodnie z cennikiem usług dostępnym na stronie internetowej lub w Poradni). W przypadku nieuiszczenia opłaty za usługę Poradnia może odmówić wykonania usługi.

  8. Pierwsza wizyta Klienta jest potwierdzana przez Pracownika recepcji Poradni, na co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem spotkania.

  9. Jeżeli Klient nie może stawić się na umówione spotkanie, jest zobowiązany do powiadomienia o tym Poradni, z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Wówczas rezygnacja z usługi odbywa się bez żadnych konsekwencji dla Klienta, a uiszczona przez niego opłata podlega pełnemu zwrotowi.

  10. W przypadku nieodwołania wizyty w ustalonym terminie, Klient jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za wizytę.

  11. Wielokrotne nieuzasadnione odwoływanie wizyt może skutkować zablokowaniem możliwości rezerwacji wizyt w przyszłości.

  12. W przypadku spóźnienia się Klienta na spotkanie ze Specjalistą, skraca się ono o czas spóźnienia Klienta, bez wpływu na cenę usługi. 

  13. Osoba korzystająca z usług Poradni, a będąca osobą niepełnoletnią lub ubezwłasnowolnioną ma obowiązek zgłoszenia się do Poradni na pierwszą wizytę z Rodzicem/Opiekunem prawnym.

  14. Rodzic/Opiekun prawny ma obowiązek wyrazić pisemną zgodę na uczestnictwo osoby niepełnoletniej lub ubezwłasnowolnionej w wizytach Poradni.

  15. Uprasza się Klientów o zachowanie ciszy podczas przebywania w Poradni. Hałas jest istotnym, negatywnym czynnikiem wpływającym na przebieg terapii.

  16. W uzasadnionych przypadkach Poradnia może odmówić lub zaprzestać świadczenia usług. Decyzje o odmowie lub zaprzestaniu podejmuje terapeuta lub właścicielka Poradni.

  17. Klient zobowiązany jest zachowywać się kulturalnie oraz utrzymywać w czystości i porządku pomieszczenia, z których korzysta. W przypadku wyrządzonych szkód, pokrywa ich koszty.

  18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Dziękujemy!

bottom of page